Het maken van content; dat is wat ik doe. Of het nu gaat om nieuwsberichten of een vacaturetekst. Voor een website, voor social en voor print. Schakel mij in voor het maken van teksten of voor het managen van (communicatie) projecten. Daarnaast bied ik ondersteuning bij de dagelijkse of wekelijkse ’things to-do’ als Virtual Assistent. Geen arbeidscontract maar gewoon uren die je bij mij inkoopt. Ik help je graag naar meer ruimte in je agenda. Meer tijd voor je eigen zaken.
Werkervaring
Ik heb ruim 20 jaar werkervaring als communicatieadviseur, projectmanager en organisator bij reclame- en communicatieadviesbureaus. Ik heb gewerkt in de financiële dienstverlening en in het onderwijs. Tijdens mijn carrière aan bureauzijde heb ik voor heel veel verschillende klanten gewerkt. Maar ik heb ook lange tijd aan de ander kant van de tafel gezeten. Als klant. Wat me ook veel ervaring en inzichten heeft opgeleverd.
Open minded, creatief, enthousiast, punctueel en sociaal zijn kernwaarden die bij mij passen.
Mijn standplaats is Nieuwe Niedorp. Daar heb ik kantoor aan huis. Maar als Virtueel Assistent maakt de afstand tot een opdrachtgever eigenlijk niet uit. Online zijn we altijd dichtbij elkaar.
Kijk voor mijn uitgebreide CV op LinkedIn. Let’s connect!
De kracht van schrijven is schrappen. De kracht van organiseren is het hebben en houden van overzicht.