Virtueel Assistent

Werken op afstand. Iemand inhuren per uur in plaats van een arbeidscontract. Flexibel en zonder verplichtingen. Een uitkomst voor jou? Want er blijven nu misschien werkzaamheden liggen die steeds een seintje aan je geven. Het ontbreekt je alleen aan tijd of prioriteit om ze op te pakken.

Helemaal ‘van nu’
Je mist misschien een collega op projectorganisatie. Bijvoorbeeld bij de invoering van je nieuwe huisstijl. Of de aansturing, vulling (content) en planning van je nieuwe website blijft maar liggen. Misschien is het beheren en beantwoorden van vragen via mail en social media iets wat je blijft achtervolgen. Of je vindt al tijden dat de website nodig ge-update moet worden, maar komt er gewoon niet aan toe. Zo maar een greep uit de werkzaamheden die ik voor je zou kunnen doen. Het is maar een paar uur werk in de week of maand, die je bij uitbesteding veel rust in je hoofd kan geven. Bovendien houd je je liever met andere zaken bezig toch?

De oplossing
Ik ben jouw Virtueel Assistent. Je kunt mij per uur inhuren. Vanuit mijn eigen werkplek ben ik beschikbaar om jouw werkstapel of to-do lijst te verkleinen. Je beschikt op flexibele basis over een hoger opgeleide medewerker met werkervaring, zonder dat er een arbeidscontract afgesloten hoeft te worden.

Werkwijze
Nadat we via de ‘Old Skool’ kop koffie samen onze verwachtingen hebben uitgesproken gaan we, of eigenlijk ga ik, aan de slag. Via telefoon, WhatsApp en e-mail houden we contact over lopende en/of nieuwe projecten. Het aantal uur dat ik voor je werk wordt vooraf afgesproken. Als er geen werk is dan is er uiteraard ook geen factuur.

Kosten
Eigenlijk spreek ik liever niet over kosten, maar vooral wat levert het jou op? Nou meer uren om je bezig te houden met je ‘core business’. En dat kan van alles zijn. Of je nou accountant, makelaar of opticien bent. Jij hebt meer tijd om je bezig te houden met waar jij goed in bent, dan doe ik op afstand waar ik goed in ben. Doen we die kop koffie?